AFRIKAKO EMAKUMEAK

Otsailak 22an, Lurraren eta Ingurumenaren Zientzietako klasean, Iratxe Ugalde Zaratek (ACPP/BLP gke-ren izenean)  honako saio hau eman zuen:

"Afrikako emakumeen ahalduntze prozesuak ezagutuz". Saio horretan, Benin eta Cassamanceko  (Senegal) emakumeei buruz hitz egin zuen. Saioa, Cassamanceko emakume batek eman behar zuen, baina bizi dugun egoera dela eta, ezinezkoa izan da.

AZTERKOSTA ETA IBAIALDE PROGRAMAK: SARIA LORTU DUGU

BATXILERGOA: ZUMAIA - ALGORRI

Hemen dituzue 1.Batxilergoko Biologia-Geologiako ikasleen irteraren argazkiak. Urtarrilaren azken ostiralean,  Zumaiako  Natur  Baliabideen Interpretazio Zentrora joan ginen; bertoko  Geoparkea eta bertan dauden Flyschak ezagutzera. Eguraldi ona lagun genuela,  bertan, ikasturtean zehar Geologiari buruz ikasitakoa sakondu,  Euskal Herriko Geologia  tailerrean parte hartu eta Flyschak zuzenean ikusteko aukera paregabea izan zuten gure ikasleek. Geologian murgildurik bete-betean.

BATXILERGOA: UDAL LABORATEGIAK 19

Urtero bezala, Batxilergo Zientifikoko 1.mailako ikasleekin udal laborategietara bisita egin dugu. Bertan azaldu ziguten burutzen duten lana, hots, elikagai eta uren analisi mikrobiolgikoa eta kimikoa. Saiakuntza pare bat ere egiteko aukera izan zuten gure ikasleek. Esperientzia interesgarria! Eskerrik asko bertako langileei emandako harreragatik.

DBH: ZIENTZIA ASTEA 19

Pasa den astean Zientzia Astea ospatu da Bilbon eta aurten gure DBH2.mailako ikasleak bertan egon dira. Arlo zientifiko desberdinetako stand-ak bisitatu genituen eta zientzialariek, eurek egiten duten lanaren inguruko azalpenak eman zizkiguten. Asko ikasteko aukera izan genuen!