Ikasleek eta irakasleek COVID buruzko gorabeherak jakinarazteko (positiboak, PCR-ak, konfinamenduak, proba-datak...), bidali mezu elektroniko bat helbide honetara:

ANIMAZIO SOZIOKULTURALA ETA TURISTIKOA: ATE IREKIAK

Animazio soziokulturala eta turistikoa: ATE IREKIAK

Maiatzaren,28an :10-12h

Maiatzaren, 31ean:  9-11h

LANBIDE HEZIKETA:2021-22 ONARPENA ETA MATRIKULA EPEAK

BATXILERGOA: ONARPENA ETA MATRIKULA

Sakutu irudi gainean informazio gehiago ikusteko

Pulse sobre la imagen para obtener más información

BURKINA FASO: MATERIAL BILKETA

Burkina Fasora material bilketa hasi da gaurtik maiatzaren 14rarte. PAKA NUGA elkarteak antolatzen du ;aurten kontenedore bat bidali nahi dute .Laguntzeko prest bazaude institutuko sarreran ipini ahal duzu eskolako materiala. Kontenedorea bidaltzeko dohaitzak egin daitezke  bizum honetan 642 284 739  . Eskerrik asko zuen elkartasuna adierazteagatik !!

MARTXOAK 8 IBARREKOLANDAN

Ibarrekolandako irakasleak eta ikasleak genero berdintasunarekin bat gatoz. Martxoak, 8 egunero izan dadin!

CAMBRIDGE EXAMS: MATRIKULA

IBARREKOLANDAKO HEZKUNTZA KOMUNITATEARI OSAKIDETZAK HELARAZI NAHI DION GOMENDIOA

Egun hauetan zehar Inikan sartzeko klabeak jasoko dituzue gmailen bidez.

A) Inikara sartzeko, orri honetan ezkerraldeko aldean agertzen den laranja zirkuloa sakatu, klabeak jarri eta sartu.

B) Arazoren bat sortuz gero, bidali mezu bat helbide honetara: zuzendaritza@ibarrekolanda.net

Urteetan parte hartu dugu gure DBHko ikasleekin ARRANO ARRANTZALEA babesteko proiektuan. Aurten, zoritzarrez, osasun egoera dela eta ezin izan dugu Urdaibai Bird Center bisitatu urtero egiten dugun bezala.

Hala ere, berri onak ditugu! Urteak pasatu dira baina Landa eta Roy arrano arrantzaleak kabia eta arrautzak jarri dituzte Urdaibain.

Gozatu zure etxetik zuzenean Urdaibaiko Biosfera Erreserbako Arrano arrantzale bikote honen bizitzaz!

Itsasaldien joan-etorriek eskaintzen duten paisaia liluragarrian gaude, habia erraldi baten aurrean, arrano arrantzaleek ekartzen dituzten lazun, muxarra, lupiak ikusten, eta nola ez, habia horretan Roy eta Landa gure arrano bikoteak jarritako hiru arrautzei begira. Kantauriko kostaldeko arrano arrantzalearen lehen arrano arrantzale txitak jaioko diren itxaropenarekin.

Klikatu hemen eta gozatu natura ikuskizun honetaz zuzenean.

Apirilaren 14an, DBH2mailako ikasleekin LANDATUR programan parte hartu genuen. Elorrioko txakolindegia bisitatu eta Bizkaiko Mendraka txakolinaren ekoipena ezagutu genuen. Handik Izurtzara joan ginen eta Euskal Okela ekoizten duen Etxebarri baserrian. Behiak zelan hazten diren ikusi ahal izan genuen. Bertan ere ogia egunero egiten dute aintzinean egiten zen modura. Eskerrik asko baserritarrei egindako lanagatik. Pasaia eta kultura zaindu bertoko eta kalitazteko produktuak ekoizten.
Eguraldi ederra eta paisaia ezin hobea gozatu genuen!

BURKINA FASO: MATERIAL BILKETA

GURE IKASLE OHI BATEN LANA

"Como la Antropología Social es una disciplina tan abierta, en realidad se puede complementar con casi cualquier disciplina, con cualquier faceta desarrollada por el ser humano, desde la religión, las clases sociales, el arte, lo que sea. Entonces sí que puede haber cierta relación. Gracias a las prácticas que he llevado a cabo durante la carrera he podido entrar en el Museo Minero y la verdad es que me ha encantado este mundo", apunta el bilbaino que hizo Bachiller Artístico en el instituto de Ibarrekolanda y que ahora ha aceptado el encargo del Museo Minero de aportar un aliciente visual a la próxima exposición con cerca de 200 piezas procedentes del Museo de la Minería de Barruelo de Santullán (Palencia).

MARTXOAK 8 IBARREKOLANDAN