Ikasleek eta irakasleek COVID buruzko gorabeherak jakinarazteko, bidali mezu elektroniko bat helbide honetara:

DBH: 2021/22 MATRIKULAZIOA

EPEA: Ikastetxean zein Online (IKASGUNEA) 2021ko   urtarrilaren 18tik  29ra bitartean.

INFORMAZIOA:  Hezkuntza sailaren web orrian Hemen

IDAZKARITZAKO ORDUTEGIA:  Goizean,  8:30-etatik 13:30-tara

DBH: ESKOLAKO GARRAIORAKO BEKEN DEIALDIA / CONVOCATORIA DE BECAS TRANSPORTE ESCOLAR

Egun hauetan zehar Inikan sartzeko klabeak jasoko dituzue gmailen bidez.

A) Inikara sartzeko, orri honetan ezkerraldeko aldean agertzen den laranja zirkuloa sakatu, klabeak jarri eta sartu.

B) Arazoren bat sortuz gero, bidali mezu bat helbide honetara: zuzendaritza@ibarrekolanda.net

EUSKARA IKASTAROAK 20/21

INGELESA/INGLÉS: 20/21 IKASTAROAK / CURSOS 20/21

BATZORDE IRAUNKORRAREN AKTA / ACTA DE LA COMISIÓN PERMANENTE

IBARREKOLANDA BHIko KOMUNIKATUAK / COMUNICADOS IBARREKOLANDA BHI

AFRIKA, EMAKUMEEN AHOTSEZ ERAKUSKETA

AZTERKOSTA ETA IBAIALDE PROGRAMAK: SARIA LORTU DUGU

BATXILERGOA: ZUMAIA - ALGORRI

Hemen dituzue 1.Batxilergoko Biologia-Geologiako ikasleen irteraren argazkiak. Urtarrilaren azken ostiralean,  Zumaiako  Natur  Baliabideen Interpretazio Zentrora joan ginen; bertoko  Geoparkea eta bertan dauden Flyschak ezagutzera. Eguraldi ona lagun genuela,  bertan, ikasturtean zehar Geologiari buruz ikasitakoa sakondu,  Euskal Herriko Geologia  tailerrean parte hartu eta Flyschak zuzenean ikusteko aukera paregabea izan zuten gure ikasleek. Geologian murgildurik bete-betean.

BATXILERGOA: BALENZIAGA ETA ZARAUTZEKO MUSEOA

Aurreko asteartean, urtarrilaren 14an Arte Batxilergoko  2.A  taldearekin  Gipuzkoa aldean   egon   ginen ,  hainbat   museo      (Getariako Balenciaga eta Zarautzeko Zine eta Argazkilaritzarena) eta Donostia hiria bisitatu genituen. Oso gauza interesgarriak ikasi genituen eta primeran pasatu genuen!

Hemen dituzue Julene Gherasimek egindako argazkiak. Eskerrik asko Julene!!!

BATXILERGOA: GERNIKA IKUSKIZUNA

Klaseko azken egunean ikasleek egindako emanaldien bideoak institutuko kanalean daude ikusgarri.
Norbaitek GERNIKA ez bazuen ikusi, aparteko bideo baten daukazue. 3 minutuko pieza laburra itzela. Aretoan geunden guztiak hunkitu gintuzten.

ERASMUS+: ART CAMP TOPAKETA