DBH 4: BARINATXE-ARRIGUNAGA

Ikasturteari amaiera emateko DBH4.mailako ikasle talde batekin Barinatxe-Arrigunaga ibilbidea egin genuen. Gure kostaldea ezagutzeko aukera polita izan zen. Eguraldi ederra egin zuen eta gozada izan zen kalean eta hondartzan egon ahal izatea. Aurten faltan nabaritu dugu pilo.

Oporrak gozatu eta irailera arte!!

DBH: ESKOLEN ARTEKO FOROA 2021

Hona hemen aurtengo AGENDA 2030 ESKOLEN ARTEKO FOROAREN ARGAZKIAK. Aurten online konektatu gara Bilboko ikastetxe desberdinetako ikasleekin Bilboko Udalari plastikoen konsumoa murrizteko proposamenak egiteko baita plastikoen hondakinen arazoari aurre egiteko.
Eskerrik asko parte hartu duzuen guztioi!
Agenda 2030 Taldea

Urteetan parte hartu dugu gure DBHko ikasleekin ARRANO ARRANTZALEA babesteko proiektuan. Aurten, zoritzarrez, osasun egoera dela eta ezin izan dugu Urdaibai Bird Center bisitatu urtero egiten dugun bezala.

Hala ere, berri onak ditugu! Urteak pasatu dira baina Landa eta Roy arrano arrantzaleak kabia eta arrautzak jarri dituzte Urdaibain.

Gozatu zure etxetik zuzenean Urdaibaiko Biosfera Erreserbako Arrano arrantzale bikote honen bizitzaz!

Itsasaldien joan-etorriek eskaintzen duten paisaia liluragarrian gaude, habia erraldi baten aurrean, arrano arrantzaleek ekartzen dituzten lazun, muxarra, lupiak ikusten, eta nola ez, habia horretan Roy eta Landa gure arrano bikoteak jarritako hiru arrautzei begira. Kantauriko kostaldeko arrano arrantzalearen lehen arrano arrantzale txitak jaioko diren itxaropenarekin.

Klikatu hemen eta gozatu natura ikuskizun honetaz zuzenean.

Apirilaren 14an, DBH2mailako ikasleekin LANDATUR programan parte hartu genuen. Elorrioko txakolindegia bisitatu eta Bizkaiko Mendraka txakolinaren ekoipena ezagutu genuen. Handik Izurtzara joan ginen eta Euskal Okela ekoizten duen Etxebarri baserrian. Behiak zelan hazten diren ikusi ahal izan genuen. Bertan ere ogia egunero egiten dute aintzinean egiten zen modura. Eskerrik asko baserritarrei egindako lanagatik. Pasaia eta kultura zaindu bertoko eta kalitazteko produktuak ekoizten.
Eguraldi ederra eta paisaia ezin hobea gozatu genuen!

AFRIKA, EMAKUMEEN AHOTSEZ ERAKUSKETA