1. BATXILERGOA: KULTURA ZIENTIFIKOA

Kultura Zientifikoko ikasleekin La Arboledara joan ginen eta horrela ikasleek, beren aurkikuntzarekin, meatze jarduerak paisaian utzitako aztarnak eta horiek ingurumenean dituzten ondorioak interpretatzen ikasi zuten baita gure historia garaikideari buruzko gertakizun garrantzitsuak ere bai.
Mila esker Ekoetxeako begiraleei!

DBH1 : LUZORUA 21-22

La semana pasada el alumnado de DBH1 participamos en el programa LURZORUA, que consiste en la visita a la exposición de Agricultura Ecológica de Euskadi en el caserio Jauegibarria de Zornotza para conocer los diferentes aspectos de la agricultura y alimentación ecológicas así como la realización de análisis del suelo para lo cual llevamos muestras del suelo de nuestro huerto escolar.
Eskerrik asko a Amaia de Ekolurra por la buena acogida.

DBH 3: AZTERKOSTA 2021

Gaur irteera egin dugu DBH3.mailako ikasleekin. Aztekosta programan parte hartzen dugu eta Arrigunaga hondartzara joan gara bertoko ekosistema aztertzera eta ur laginak hartzera gero laborategian analisiak egiteko. Eguraldi ederra eta oso gustora ibili gara.

DBH 1: Sierpinskiren Triangelua

Hona hemen 1. DBHko ikasleek egindako Sierpinskiren Triangelua

DBH 4: BARINATXE-ARRIGUNAGA

Ikasturteari amaiera emateko DBH4.mailako ikasle talde batekin Barinatxe-Arrigunaga ibilbidea egin genuen. Gure kostaldea ezagutzeko aukera polita izan zen. Eguraldi ederra egin zuen eta gozada izan zen kalean eta hondartzan egon ahal izatea. Aurten faltan nabaritu dugu pilo.

Oporrak gozatu eta irailera arte!!