DBH 4: BARINATXE-ARRIGUNAGA

Ikasturteari amaiera emateko DBH4.mailako ikasle talde batekin Barinatxe-Arrigunaga ibilbidea egin genuen. Gure kostaldea ezagutzeko aukera polita izan zen. Eguraldi ederra egin zuen eta gozada izan zen kalean eta hondartzan egon ahal izatea. Aurten faltan nabaritu dugu pilo.

Oporrak gozatu eta irailera arte!!

DBH: ESKOLEN ARTEKO FOROA 2021

Hona hemen aurtengo AGENDA 2030 ESKOLEN ARTEKO FOROAREN ARGAZKIAK. Aurten online konektatu gara Bilboko ikastetxe desberdinetako ikasleekin Bilboko Udalari plastikoen konsumoa murrizteko proposamenak egiteko baita plastikoen hondakinen arazoari aurre egiteko.
Eskerrik asko parte hartu duzuen guztioi!
Agenda 2030 Taldea

El pasado 14 de abril participamos en el programa LANDATUR con el alumnado de DBH2. Conocimos como se realiza la producción del Txakoli Mendraka en Elorrio y visitamos el caserio Etxebarri en Izurtza donde crían vacas para la producción de carne con Label. En este caserío hacen pan en horno de leña y pudimos conocer cómo lo hacen. El trabajo de l@s baserritarras es muy importante porque cuidan el paisaje y nos proporcionan alimentos de calidad. Eskerrik asko!
Tuvimos un día precioso y pudimos disfrutar del paisaje!

AFRIKAKO EMAKUMEAK

Otsailak 22an, Lurraren eta Ingurumenaren Zientzietako klasean, Iratxe Ugalde Zaratek (ACPP/BLP gke-ren izenean)  honako saio hau eman zuen:

"Afrikako emakumeen ahalduntze prozesuak ezagutuz". Saio horretan, Benin eta Cassamanceko  (Senegal) emakumeei buruz hitz egin zuen. Saioa, Cassamanceko emakume batek eman behar zuen, baina bizi dugun egoera dela eta, ezinezkoa izan da.

PROGRAMAS AZTERKOSTA E IBAIALDE: PREMIADOS