ORLAS

AJA-ROF

¡ AVISO IMPORTANTE !

Para la comunicación de incidencias relacionadas con COVID (casos positivos, PCRs, confinamientos, fechas de prueba....) por parte del alumnado y profesorado enviad un email al siguiente correo :

PUERTAS ABIERTAS: CONOCE NUESTRO CENTRO

ESO: 2021/22 MATRICULACIÓN

PLAZO:  En el Centro y Online (IKASGUNEA) del 18 al 29 de enero.

INFORMACIÓN:  En la página web del Departamento de Educación Aquí

HORARIO DE SECRETARÍA:  Mañanas, de 8:30  a 13:30h

DBH: ESKOLAKO GARRAIORAKO BEKEN DEIALDIA / CONVOCATORIA DE BECAS TRANSPORTE ESCOLAR

A lo largo de estos días recibiréis por Gmail las claves de acceso a Inika.

A) Para entrar a Inika, pulsar el circulo naranja situado a la izquierda de esta página, escribir la claves y "aceptar".

B) Si surgiese algún problema, enviad un email a la siguiente dirección: zuzendaritza@ibarrekolanda.net

EUSKARA IKASTAROAK 20/21

INGELESA/INGLÉS: 20/21 IKASTAROAK / CURSOS 20/21

BATZORDE IRAUNKORRAREN AKTA / ACTA DE LA COMISIÓN PERMANENTE

ESO 1, 2, 3: PADRES (RECREOS)

AFRIKAKO EMAKUMEAK

Otsailak 22an, Lurraren eta Ingurumenaren Zientzietako klasean, Iratxe Ugalde Zaratek (ACPP/BLP gke-ren izenean)  honako saio hau eman zuen:

"Afrikako emakumeen ahalduntze prozesuak ezagutuz". Saio horretan, Benin eta Cassamanceko  (Senegal) emakumeei buruz hitz egin zuen. Saioa, Cassamanceko emakume batek eman behar zuen, baina bizi dugun egoera dela eta, ezinezkoa izan da.

AFRIKA, EMAKUMEEN AHOTSEZ ERAKUSKETA

PROGRAMAS AZTERKOSTA E IBAIALDE: PREMIADOS

BATXILERGOA: ZUMAIA - ALGORRI

Hemen dituzue 1.Batxilergoko Biologia-Geologiako ikasleen irteraren argazkiak. Urtarrilaren azken ostiralean,  Zumaiako  Natur  Baliabideen Interpretazio Zentrora joan ginen; bertoko  Geoparkea eta bertan dauden Flyschak ezagutzera. Eguraldi ona lagun genuela,  bertan, ikasturtean zehar Geologiari buruz ikasitakoa sakondu,  Euskal Herriko Geologia  tailerrean parte hartu eta Flyschak zuzenean ikusteko aukera paregabea izan zuten gure ikasleek. Geologian murgildurik bete-betean.

BATXILERGOA: BALENZIAGA ETA ZARAUTZEKO MUSEOA

Aurreko asteartean, urtarrilaren 14an Arte Batxilergoko  2.A  taldearekin  Gipuzkoa aldean   egon   ginen ,  hainbat   museo      (Getariako Balenciaga eta Zarautzeko Zine eta Argazkilaritzarena) eta Donostia hiria bisitatu genituen. Oso gauza interesgarriak ikasi genituen eta primeran pasatu genuen!

Hemen dituzue Julene Gherasimek egindako argazkiak. Eskerrik asko Julene!!!