ORLAS

AJA-ROF

¡ AVISO IMPORTANTE !

Para la comunicación de incidencias relacionadas con COVID (casos positivos, PCRs, confinamientos, fechas de prueba....) por parte del alumnado y profesorado enviad un email al siguiente correo :

BACHILLERATO: ADMISIÓN Y MATRÍCULA

Sakutu irudi gainean informazio gehiago ikusteko

Pulse sobre la imagen para obtener más información

PUERTAS ABIERTAS: CONOCE NUESTRO CENTRO

MARTXOAK 8 IBARREKOLANDAN

El alumnado y el profesorado de Ibarrekolanda por la igualdad de género. Todos los días 8 de marzo!

CAMBRIDGE EXAMS: MATRÍCULA

Matrícula on line

RECOMENDACIÓN DE OSAKIDETZA A TODA LA COMUNIDAD ESCOLAR DE IBARREKOLANDA

A lo largo de estos días recibiréis por Gmail las claves de acceso a Inika.

A) Para entrar a Inika, pulsar el circulo naranja situado a la izquierda de esta página, escribir la claves y "aceptar".

B) Si surgiese algún problema, enviad un email a la siguiente dirección: zuzendaritza@ibarrekolanda.net

EUSKARA IKASTAROAK 20/21

INGELESA/INGLÉS: 20/21 IKASTAROAK / CURSOS 20/21

BATZORDE IRAUNKORRAREN AKTA / ACTA DE LA COMISIÓN PERMANENTE

ESO 1, 2, 3: PADRES (RECREOS)

MARTXOAK 8 IBARREKOLANDAN

AFRIKAKO EMAKUMEAK

Otsailak 22an, Lurraren eta Ingurumenaren Zientzietako klasean, Iratxe Ugalde Zaratek (ACPP/BLP gke-ren izenean)  honako saio hau eman zuen:

"Afrikako emakumeen ahalduntze prozesuak ezagutuz". Saio horretan, Benin eta Cassamanceko  (Senegal) emakumeei buruz hitz egin zuen. Saioa, Cassamanceko emakume batek eman behar zuen, baina bizi dugun egoera dela eta, ezinezkoa izan da.

AFRIKA, EMAKUMEEN AHOTSEZ ERAKUSKETA

PROGRAMAS AZTERKOSTA E IBAIALDE: PREMIADOS

BATXILERGOA: ZUMAIA - ALGORRI

Hemen dituzue 1.Batxilergoko Biologia-Geologiako ikasleen irteraren argazkiak. Urtarrilaren azken ostiralean,  Zumaiako  Natur  Baliabideen Interpretazio Zentrora joan ginen; bertoko  Geoparkea eta bertan dauden Flyschak ezagutzera. Eguraldi ona lagun genuela,  bertan, ikasturtean zehar Geologiari buruz ikasitakoa sakondu,  Euskal Herriko Geologia  tailerrean parte hartu eta Flyschak zuzenean ikusteko aukera paregabea izan zuten gure ikasleek. Geologian murgildurik bete-betean.