BATX 2Hkoek: BUERO ANTZERKI SARIA IRABAZI DUTE

Eta panpinak ez bagina? La obra de teatro de los alumnos de Batx2H ha ganado los siguientes premios Buero de la Fundación Coca-Cola:

-Primer premia a la mejor obra de la Comunidad Autónoma

-Accesit a nivel nacional: “por el empleo de recursos escénicos diversos que incluyen canciones, vestuario, recursos técnicos.. para subrayar una propuesta de alto contenido social

Como premio dos alumnos de grupo podrán estar en la Semana del Teatro de Madrid (del 25 al 30 de Junio) con todos los gastos pagados.  Allí además de hacer talleres y ver actuaciones de teatro también podrán tomar parte es la entrega de premios.

BATXILERGOA: BALENZIAGA ETA ZARAUTZEKO MUSEOA

Aurreko asteartean, urtarrilaren 14an Arte Batxilergoko  2.A  taldearekin  Gipuzkoa aldean   egon   ginen ,  hainbat   museo      (Getariako Balenciaga eta Zarautzeko Zine eta Argazkilaritzarena) eta Donostia hiria bisitatu genituen. Oso gauza interesgarriak ikasi genituen eta primeran pasatu genuen!

Hemen dituzue Julene Gherasimek egindako argazkiak. Eskerrik asko Julene!!!

BATXILERGOA: GERNIKA IKUSKIZUNA

Klaseko azken egunean ikasleek egindako emanaldien bideoak institutuko kanalean daude ikusgarri.
Norbaitek GERNIKA ez bazuen ikusi, aparteko bideo baten daukazue. 3 minutuko pieza laburra itzela. Aretoan geunden guztiak hunkitu gintuzten.

BACHILLERATO: TRABAJOS DE LOS ALUMNOS DE 1E

BATXILERGOA: KALEKOCALLE 2019